Så jävla pinnnigt, pinsamt asso ;S

Sitter här, grubblar över tillvaron. Ska det verkligen vara så här? Jag menar, det är kastrofalt, skämtade bara.. haha....

Aja värsta sovmorgon tills 11:30, jag vaknade TIO I ÅTTA! VafaN... Sen efter mina tre lektioner ska det förtäras, yaah serru vettu.. Igelstas studentskiva @ Berzelii Bar @ SthlM.------ Hoppas på en trevlig vistelse du vet... Mmmmm men man vet aldrig :S

Åh, våra bekanta Pelle och Madde har skaffat en ny valp, en brun labrador. Helt sjukt vacker, så gosig aaah wonderful!
Sen Doris och Molly, två äldre labradorer, fifan, mitt hjärta! Sen den llla surfittan Harriet som bara skäller och finner sin tillvaro CP... Men hon är söt, dock liten vafan.  Casper äger iofs alla.

Mmmm MMmmmm Mmmmm MMmmmmm
...Aja... Åh... ;D
hummmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
tänker nämligen......


I AM LOCO HAHAHAHA

But I've been thinking

And thinking always gets me into trouble

But since I have a double personality

I wasn't me you see

Now I'm a refugee

And everything inside of me is just a part of my

Disease!!!


PUSS ----------------- OCH KRAM --------------- SES PÅ STAN FRÄSCHING ;)

Kommentarer
Postat av: hej

Sitter här, grubblar över tillvaron. Ska det verkligen vara så här? Jag menar, det är kastrofalt, skämtade bara.. haha....
Aja värsta sovmorgon tills 11:30, jag vaknade TIO I ÅTTA! VafaN... Sen efter mina tre lektioner ska det förtäras, yaah serru vettu.. Igelstas studentskiva @ Berzelii Bar @ SthlM.------ Hoppas på en trevlig vistelse du vet... Mmmmm men man vet aldrig :S
Åh, våra bekanta Pelle och Madde har skaffat en ny valp, en brun labrador. Helt sjukt vacker, så gosig aaah wonderful!
Sen Doris och Molly, två äldre labradorer, fifan, mitt hjärta! Sen den llla surfittan Harriet som bara skäller och finner sin tillvaro CP... Men hon är söt, dock liten vafan.
Casper äger iofs alla.
Mmmm MMmmmm Mmmmm MMmmmmm
...Aja... Åh... ;D
hummmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
tänker nämligen......
I AM LOCO HAHAHAHA
But I've been thinking
And thinking always gets me into trouble
But since I have a double personality
I wasn't me you see
Now I'm a refugee
And everything inside of me is just a part of my
Disease!!!
PUSS ----------------- OCH KRAM --------------- SES PÅ STAN FRÄSCHING ;)

2007-04-22 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback