3 bra saker.

Lärdom, fitness och pengar.

YES HITTADE EN LISTA, längesedan!

Tio första:
Första bästa kompis: tror det var QkN(QUEcKFeldT) eller hur han stavas,
Första bil: sAAb
Första kärlek: jadu...
första husdjur: kattjävel och en hamster. Casper jagade iväg katten och åt upp hamstern! Duktig vovve<3
Första semester: men hur fan.. kanske för trött för denna lista?
Första jobb: var något med farfars företag
Första köpta skiva: haha, Jumperskiva, dock fick jag en metalskiva istället.
Första riktiga kärlek: har aldrig haft någon riktig.
Första piercing: tjej eller emo lista?
Första konsert: Den jag minns är nog Nickelback med Mathias. THIS IS HOW YUO REMIND ME! Gittan körde som en idiot upp till fryshuset iaf.

Nio sista:
Sista jobbiga farvälet:?????
Sista bilfärd: nyss with ze  boss.
Sista filmen du såg: Transformers. MEGATRONS DIE!!! AUTOBOTS FTW
Sista ringda telefonsamtal: PLastFarsaN
Sista bubbelbadet: minns icke
Sista spelade cd: CD är så jäbla 1999.
Sista kyss: Sånt håller man för sig själv skoja
Sista gången du grät: haha, jävligt macho nu. men minns inte.
Sista måltiden: KOettfaresLimpa

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: ??? FAtar inte
Blivit arresterad: Nej good boy! LONG ARM OF THE LAW, SARAH?
Blivit kär vid första ögonkastet: ne men kot :S
Fått ditt hjärta krossat: Negative creep.
Strippat: ja för fan, jag lovar.
Haft ett one night stand: _______Youtube._____
Busringt till nån: jo när jag var sju.

Sju saker du har på dig:
1. B:B Bygg & Montage t-shirt.
2. Arbetarbrallor.
3. Kalsonger. världens fulaste ord?
4. strumpor.
5. Massa smuts. Funderar på en dusch.
6. Mitt nya headset som var värt vartenda öre! Mycket nöjd!
7. -

Sex saker du gjort idag:
1. Burit tegel(1500st) 11.5h ............................... =D
2. Ätit.
3. Burit tegel.
4.
5.
6.

Fem favoritsaker just nu:
1. sängen
2. sängen
3. sängen
4. musik.
5. sängen.

Fem personer du kan berätta allt för:
1. jag är rätt öppen av mig och har inga hemligheter direkt.
2.
3.
4.
5. -

Tre val:
Svart eller vit: beror på satan
Sommar eller vinter: Finns roliga saker på båda årstiderna. Men visst man mår bättre på sommarn.
Choklad eller chips: CoCa-CoLa

Två saker att göra innan du dör:
1. få ett par fina ungar!
2. starta eget.

En sak du ångrar:
allt--- varför finns jag? CUT SLIT WRIST

Timo Räisänen - Fear no darkness promised child: 
http://www.speedyshare.com/130626674.html
Helt UNDERBAR MUSIK JUST NU!!!!!!


Kommentarer
Postat av: hejjagheterpierre

hahahahahahhaahHAHHAHAhhaha asså ärligt torr fna man får hjärtinfark snart, du e ju sjuk i huve hooba:P
"hade en katt och en hamster, men sen jaga caspar bort katten och käka upp hamstern! duktig vovve<3" AHHAHAHAAHAHHA

2007-08-18 @ 01:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback