Som svar till alla fanboys som kommenterat:

JAG ÄLSKAR MITT JOBB! B:B BYGG & MONTAGE ÄR MITT LIV OCH JAG ÄLSKAR DET!


följande hände idag på jobbet:

  • Kunden sa: "Jag sa till grannen att mina fönster var skitiga, lika bra att köpa nya, man måste få säga sådär ibland.". Jag menar, det kostar bara 50 lax.
  • Marko klämde alla mina fingrar i fönstret idag.

  • REV MIG PÅ KAKTUZväxter. BLODET FORSADE JAG SLICKADE UPP DET, GÖTTANS.

DEDIKERAT INLÄGG till ADOLPHEN UND PIERRE, NJUT.. PJER VILL HA MER..
  • FAIR TO MIDLAND - DANCE OF THE MANATEE


  • VAR FÖR INTE VARA EN MANGO JONAS NÖLVAND OCH PIERRE HENRIKSSON?



  • "Du är själv ansvarig för att innehållet i det du publicerar följer lagar och förordningar.
    Se användarvillkoren om du är osäker på vad som gäller."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback