Frågan är varför jag är så jävla omtyckt.

Alltså, ni alla säger "the cool is all over you, Henrik!" Jag svarar ju; "homie, stop frontin'"

Ja ok innebandy ikväll, sen efter det blir det en jävla massa bira med rockstjärnan Tim Eldebrink. Vi har kul tillsammans. Sist satt vi och sjöng jullåtar och dissade hans flickvän. Nöje, förgylla vardagen, ha jävligt kul - ett riktmärke för mig och min bekantskap.

Klippte topparna för 280:- igår. hA-hA-hA! Kunde till och med gjort det själv, haha fast jag rös när den sexiga frisören rörde mitt hår..... "eh morsan det bullrar som fan i kistan, måste tömma ett lass" = störtrunk naturligtvis va skojade bara.

Hittade ett lustigt horoskop, stämmer inte alls bra på mig men så här lyder det: "Fiskarna (19 Februari - 22 Mars)
Du är en banbrytare och tycker att de flesta andra människor är tjockskallar. Du är snabb att tillrättavisa, otålig och har alltid ?goda? råd åt andra. Du gör inget annat än att klanka ner på alla du kommer i kontakt med. Du är en jävla idiot"

Jag är en rolig jävla idiot, där är skillnaden. Den här killen också:

image20

Kommentarer
Postat av: jäägarn

fan va ful han e i hår

2007-12-08 @ 14:21:29
Postat av: hejjagheterpierre

ska vi åka till donken hooba?

2007-12-08 @ 14:47:11
Postat av: fan va sugen ja blev på en börjare!

Stefan

2007-12-12 @ 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback