halllou alla hooba her :-)

I tidigare inlägg har idioter som Gens Fröler bl.a. förespråkat att jag inte är straight, måste bara klargöra detta. Än så länge är jag väldigt straight, även fast det är schysst att dra en runk till "Babes With Balls" ibland.

Jaha, vad vill ni veta? Kanske att jag ska spela en fotbolls-turnering imorgon med min klass? Ska bli kul att visa fotbollsbögarna hur man spelar riktig fotboll, d.v.s. axel mot axel! Denna turnering är för alla klasser på skolan och man måste ha en tjej med. Nu till det riktigt underbara, visste att det skulle komma till nytta att vi bara är en killklass.

Vi teknikare ställer upp med följande mannar:
* hooba - mittfältare.
* Erik - anfallare.
* Dahl - Back/mittfältare.
* Johan HN - anfallare.
* EMO-Rasmus - patetiskt bänknötare. Mittfältare.
* CrossFille - Han ska tydligen köra cross säger han..?
* HighVoltage - mittfältare.
* Matthew Bjananek - Coach.
Och minst, men absolut inte minst; <--- hahaha skrev fel men tänker inte ändra.
Robert "Huvud-krossar" Dahlström kommer agera målvakt.

Önska oss all lycka i världen då vi ska köra över allt motstånd imorgon med start 11:30.

Greetings Hénri!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det va ju inga tjejer? jag ak nkomma till undsättning:D om ni vill förlora villsäga

2007-02-13 @ 17:54:19
Postat av: hoooooooba

En brud utan namn! Men chansar på Rebecca grundat på skrivsättet.

2007-02-13 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback