Hurtig

CAR-DRIVING AND ME @SNOW EQUAL FUN INDEED! Almost too fucking dangerous though!!!!!!!!!!

Tycker fan Emma förtjänar ett grattis, 62 poäng på teoriprovet är bra gjort! NICE FUCKING CUNT!

HOOOOOCKEY ikväll, sen är sista seriematchen på lördag och efter den  ÄR DET LAGFEST!!

Jag kolliderade med en stillastående lastbil som kom från andra hållet, den andra föraren ändrade sig plötsligt, så det fanns ingenting annat att göra än att köra på honom. Jag anser att inget av fordonen kan klandras, men om någotdera skall klandras, så var det det andra.  Jag körde på en lyktstolpe som jag inte blivit varse om, eftersom den skymdes av några människor. Jag körde på en karl; han erkände att felet var hans, för han hade blivit överkörd förut.


Det fanns en mängd åskådare, men inga vittnen.




Kommentarer
Postat av: Emma

THANSK HENRIK! :D det där om fitta var ju lite o ta i, men tack ändå.

62 p!

2007-02-22 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback