Sittin' on your ass all day thinkin' about your hangover

Hahaaaa! Man ska inte ha förhoppningar, helgen blev typ inte alls så kul som jag hade hoppats på. Tur att man inte förväntade sig så mycket på vissa saker :-)~~~~~~~~~~

Fredag, chill hemma hos Jakob; helt okej men börjar bli för jävla bas in my opinion.....
Lördag, börjar dagen med en hockeymatch, gick käpprätt åt helvete men vad ska man förvänta sig när man druckit dagen innan. Kvällen, drack i Mariefred. "BÄSTA JAG GJORT", suck :D

Om man ska kika lite i fysikboken idag?! Byta hem ska jag göra i alla fall. Kolla på några stekiga serier i form av Prison Break, Rome, Heroes och den bästa av dem alla, HOUSE!


Tack gode Gud för Hundar

Kommentarer
Postat av: passi0n^

Fan vad jag älskar din blogg *kJAmIz*

2007-02-04 @ 23:47:37
Postat av: Hatar

Hatar den!

2007-02-05 @ 12:20:27
Postat av: Hatar dig!

DU kan ju ej vara straight!!

2007-02-13 @ 11:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback