Välj dina ord med smak - du kan tvingas äta upp dem.

Yummie! Jag har tydligen varit dryg, vill bara klargöra att det var omedvetet. En del faktorer i mitt "privata" är nog anledningen till detta.

Vann i alla fall sista seriematchen i lördags, FETT NICE. Sen lagfesten efteråt, FETT NICE med vildsvinshamburgare!

Kom hem till hun igår, hann inte ens gå ur bilen innan han var där. :D:D:D
Detta är ord du ska unvika i mitt hem, orden gör min hund upprörd:
- Mat(han tänker, vadå min mat?! Bäst jag försvarar)
- Rufus(Nej, nu ger husse katten uppmärksamhet)
- Grrrr(Kaxar husse? Kaxar tillbaka)
- Bzzz(Låter som en fluga, tydligen jobbigt med flugor)
- Äta(Försvarsmekanism)
- Smaka(Smaka min mat? NEVER)

Annars funkar de flesta andra ord, t.ex. KOM DÅ MIN LILLA BUSINUSI, VILL DU HA EN PUSS, JAAA KOM SÅ SKA JAG PUSSA DIG!!!!! Naaaw, jaaa ska jag klia dig på magen, jaaa, är det skööönt? Jaa min lilla dussinuse..

If you're afraid of death... it just shows you have a life worth keeping. Coool

Kommentarer
Postat av: Tony the beat

Du är en klok man

2007-02-27 @ 17:24:59
Postat av: hooba

nene

2007-02-27 @ 18:18:21
Postat av: "puta" "bronx" "SPRAKET"

När ska du fatta att man inte får brudar av att stoltsera med sin stora kärlek till hundar?

Visst, Kasper är soft. Däremot så fakkar Molle ur pga sin grytrutin. Han är en sån där jakthund du vet.

Slutsats:
Du har tydligen blivit en IRL-gud som fejkar away på IRC, snackar smalltalk på MSN och spelar verkligen INTE CS? Jag lovar att du kommer köra en "Ska va nykter i helgen, så jävla iskall" också. Skärp dig.

"Ses på Stureplan" omg.

Trött på att läxa upp idioter / inValido

2007-03-02 @ 00:29:06
Postat av: "puta" "bronx" "SPRAKET"

När ska du fatta att man inte får brudar av att stoltsera med sin stora kärlek till hundar?

Visst, Kasper är soft. Däremot så fakkar Molle ur pga sin grytrutin. Han är en sån där jakthund du vet.

Slutsats:
Du har tydligen blivit en IRL-gud som fejkar away på IRC, snackar smalltalk på MSN och spelar verkligen INTE CS? Jag lovar att du kommer köra en "Ska va nykter i helgen, så jävla iskall" också. Skärp dig.

"Ses på Stureplan" omg.

Trött på att läxa upp idioter / inValido

2007-03-02 @ 00:30:30
Postat av: "puta" "bronx" "SPRAKET"

När ska du fatta att man inte får brudar av att stoltsera med sin stora kärlek till hundar?

Visst, Kasper är soft. Däremot så fakkar Molle ur pga sin grytrutin. Han är en sån där jakthund du vet.

Slutsats:
Du har tydligen blivit en IRL-gud som fejkar away på IRC, snackar smalltalk på MSN och spelar verkligen INTE CS? Jag lovar att du kommer köra en "Ska va nykter i helgen, så jävla iskall" också. Skärp dig.

"Ses på Stureplan" omg.

Trött på att läxa upp idioter / inValido

2007-03-02 @ 01:00:31
Postat av: hooba

Border Colle > Tax.

Casper > Kasper.

Stureplaneten > Sturplan.



Tahahhahaha jag blir då aldrig trött på att läxa upp idioter!

2007-03-02 @ 14:11:30
Postat av: hooba

Border Colle > Tax.

Casper > Kasper.

Stureplaneten > Sturplan.



2007-03-02 @ 14:11:39
Postat av: "puta" "bronx" "SPRAKET"

Jaha, och SÅ kom backup tillbaks. I NÖTSKALET vi E!

2007-03-02 @ 14:23:24
Postat av: Ännu mer belägg.

Så Jävla Läst.

http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,1012896,00.html

2007-03-02 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback