Alla tänker för mycket

Lördagen var ändå rätt soft. Skjutsade generöst båtfolk runt i Mariefred.. Gud vilken nice fylletaxihelg alltså!
Stella, som labradorvalpen heter var fan helt sjuk, jag och Mathias har aldrig haft så kul tror jag. Att en hund kan producera så mycket humor är fan sanslöst.

Söndagen då, ja farsan lät mig sova i alla fall (fan VAD SJUKT).. Åkte på bortamatch i Stockholm, fick matchstraff, borde inte blivit det vill jag understryka. Stod i alla fall 2-2 när jag gick matchstraffet, sen ramlade fyra mål in i vår kasse, 6-2 till horungarna. Hade en kanandensisk domare, rätt ballt. Number 8, match penalty. Haha aja, lät soft IRL IAF!!!! Sen frågade en snubbe om jag var  dum i huvudet, tänkte jag vara rolig och leka iskall, sa inget och snöt mig framför skridskorna på honom, reaktionen: "en gång till och jag slår av huvudet på dig, fattar du det". Shiiiit jag drar typ :D.
Helt fruktansvärt att slösa bort 6 timmar på en förlustmatch sådär..

Skola imorgon! Känns bra, lite jobbigt med dessa oplanerade helger. Det är bra med struktur, annars finns risken att man tröttnar. ELLLLLLLLLLLER?

Ska fan bara fråga...-,..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback