LIKE

Jadå! Tjänar t.o.m. in mer denna helg än bötern jag var tvungen att betala, 1000:-.

Nej men fan vad värdelöst att vara nykter bland jättemånga fulla. Mestadels killar som är vidriga, haha.

Denna dag blir fan hur soft som helst! Ska käka pizza med Jonas Svensson nu och sen ska vi kolla på A-lagets innebandymatch.. Sen ska jag vara hundvakt åt tre underbara labradorer, får t.o.m. betalt för det, lite dåligt samvete.. Men i alla fall, blir så glad när jag tänker på det!!!! FUCKING DOG OWN!!! Min hund i bilen är döpt nu, Ina heter hon! :D
Sen imorgon är det bortamatch i Stockholm, finns det bättre söndagssyssla?


I REALLY REALLY LIKE YOU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla tönt, fan get a life.. hundar är så sjukt äckliga, dräglar hela tiden och är bara allmänt snuskiga. Jag menar, kan man inte få gå på stan i kjol utan att en pervers hundjäkel ska börja jucka mot benet?! USCH!!! Bra blogg förresten, keep up the good work=)

2007-01-27 @ 13:03:33
Postat av: hoooooooba

Haha! Vad du avslöjar dig Matte..!

2007-01-27 @ 15:30:19
Postat av: Gunilla Boffman

Detta är osmakligt.

/Gunilla, Henriks favorit-faster!

2007-01-27 @ 20:19:56
Postat av: hoooooooba

Haha RGR!

2007-01-28 @ 12:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback