EHH THE GREATEST KNOWLEDGE CONSISTS THAT U KNOW NOTHING

My mouth are all filled up with cunnyjuice skoja

Nej men satan!!!  BEASTIE BOYS i onsdags - mycket mycket bra! När dom drog igång klassiker som Ch-check it out
och Intergalatic fick jag erektion så jag var tvungen att köra in min enorma gentalie i puman framför.

I fredags var jag bara hemma och tog det chill, hur skönt som helst. Sen upp på morgonen och jobba 10:00-14:00.
Åker hem och idlar. Sen kommer det gäster hem till oss. Mycket god trerättersmiddag bestående av: tigerräkor, oxfilé och Irish coffee. Fan, fick i mig för mycket vin och Xanté som sedan resulterade i ett mycket kortvarigt festande. Kom hem typ 00:30. Haha......... 
Satan vad seriös jag blev nu då, måste komma på något sjukt att säga.....

JAG SKA DOPPA MIN KUK I AMMONIAK OCH SEN KNULLA 15 HÄSTAR I RÖVEN FÖR ATT SEN HUGGA AV DIN HALS OCH BAJSA NER I DEN.


Henrik Gunnar Jonsson

Fyller 20 år om 244 dagar, född den 8 mars 1988 - SYSTEMET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ålder och födelseinformation

Ålder: 19 år och 4 månader
Född för antal dagar sedan: 7 061 dagar
Född på vilken veckodag: Tisdag

Stjärntecken: Fiskarna

Kinesisk astrologi

Födelseår: 4686 (enligt månkalendern)
Element: Jord (Typiska egenskaper för elementet jord är: Beslutsam, driftig, tålmodig).

Djur: Drake (Typiska egenskaper för en drake är: Aktiv, trygg, ärlig, turlig). Jag har då aldrig sett till någon drake. tjingtjongare och deras dattaspel. när ska dom växa upp.


Vi hörs&ses.



Kommentarer
Postat av: hahahaha

hahahaha hahah hah

2007-07-08 @ 21:38:46
Postat av: mr mango

varför inte va en mango?

2007-07-09 @ 00:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback