Har inte tråkigt, det här är roligt.

brukar du:
Titta på dig själv i spegeln: när jag är bakis...
Gnälla: jadå, på typ såna som Pierre. VRIDA NACKEN!
Sova: Ja.
Ha ångest: haha nej aldrig fan, jag är säker på min sexualitet.
Skada dig själv med flit: Ja, alkohol. Hehehehe <3
Ta mediciner du inte borde ta: ja, kortison.
Vilja dö: Nej, lyssnar inte på Kent.
Drömma mardrömmar: Neeeeeeeee, manlig.
Drömma sexdrömmar: haha ja så jävla jobigt att vakkna med halvbonge o sparma överallt :s
Klä dig i svart: ja, partyskjortan är svart. fast vit också HAHAHAHA
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: mm, 50% ungefär.
Röka: klart, måste när ja hänger med mc-grabbarna.
Ljuga: ja varje dag när jag säljer båtar och tillbehör......
Hata folk: haha ja som fan satan i gatan
Lita på folk: ROCK


vem:
Saknar du: spriten
Vill du döda: alla sossar
Rörde dig sist: var ett par jävligt heta brudar.
Vill du slå: slår när jag vill
Vill du kittla: Göran Svensson svariges exdiktator hahahaah =D
Vill du prata med: stevel seagal
Skrek du på sist: pierre säkert satan
Vill du vara som: arnolds liv är perfekt
Sårade dig sist: aldrig blivit det tror jag hihihihihih
Gjorde dig riktigt glad senast: ALKOHOLEN HEHE
Fick du sms från senast: Robin "tja vad gör du?" sånt cp ska väl han fan ge fan i satan
Ringde dig senast: morsan
Är vackrast på jorden: hundarna


har du:
För många vänner: 3.5 :D
Förföljelsemani: följer alltid efter hunde HAHAHAHAHA
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: shit vilka svara ORD VI ANVÄNDER!!! psykisskt shit lär mig haha
Någon fysisk sjukdom: Nja
Någon skada: slagit sönder knogarna igor på krogen
Färgat håret: nej aldrig - straight
Brutit några ben: nej hahaha såklart inte
Några piercings: nej.
Bra självförtroende:haha jodå satan :D
Kysst någon: haha ja voffsen massa gånger ;P
Haft sex: hahah ja satan i gatan,,,,,,,,,,,,
Köpt kondomer: Nja, mathias fick köpa åt mig-
Tagit nakenbilder: nej satan, shit pommes frites.
Sagt jag älskar dig till någon idag: NAEJ  haha ;P
Bjudit ut någon: hmmm nej, needar aldrig "haha". ... .. .
Varit kär: har hänt
Lämnat landet: mmm var i bosinen när jag var 17 månader
Rymt hemifrån: nej trivs bra i min borgar familj hahah skoja jo men det gör jag :S
Tuttat eld på nått: mmm blev grounded for a week
Gjort något olagligt: haha, fildelare ^^


hur:
Svarar du i telefonen: Henkieboy
Fördriver du tiden: massa olika sätt, beror på dag liksom pundhuvud.
Mycket pengar har du: sann borgare pratar inte om sina förmögenheter.
Tjänar du pengar; ja
Ofta Bäddar du sängen: ibland
Ofta diskar du: .
Ofta städar du: varje vecka, mitt rum dvs.
Många stör du dig på: sjukt många, miljader troligen.
Ofta träffar du din familj: Vargge da ;P


tror du:
Att du kommer bli något: mm har fått en roll i unga herkules serien som herkules
På rymdvarelser: nej :P
Att folk tycker om dig: :P
På ett liv efter detta: :P
Att fiskar kan tänka: hehe, ja.
Att du kommer leva länge: dör jag så märker jag det inte så varför bry sig    .....


välj:
Katt eller hund: hund så jävla hårt cp katter
Vit eller svart: svart.
Varmt eller kallt: mittemallenan
Vatten eller land: vatten
Sex eller kyssar: bara sex tack, sen stikk
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: Musik typ OLA - NATALIE
Bok eller film: Film
Leva eller dö: leva!

Kommentarer
Postat av: pedro....

Hahaha najs!!! bjuder dej på en kebab om du skjuter 241 hs på mig, i nacken, löh.

2007-07-03 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback