ÄLskar Att svara på frågor då har man Att säga till OM // ICE-cube

Tre saker jag inte förstår mig på:
Nils-Gustav Olsen (GrampaFlash)
Djurplågare.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
15 000:-
Blommor
Ljus

Jag sitter vid:
dattatatoren i miene r00m....

Tre saker jag gör just nu:
Så intelligent fråga.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Se till så mina barn har ett fett bra liv.

Tre saker jag kan:
Sälja
Hyffsat rolig.

Tre saker jag inte kan:
Låta bli att skämta om ett skämttillfälle ges.
Låta bli att älska hundar.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Elliot Smith
Mig.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Rocka
Shoppa

Tre favoriträtter:
Timjanbiffar.
Kött

Tre personer jag utmanar:
Sokrates och naturbögen som kom till butiken idag och ville köpa handburen GPS. Jag kunde inte svara på alla frågor då sa han: "kanske dags att lära sig då?" SATAN! Skön kund idag btw, kom in och skulle köpa tågvirke(REP). Såg han en GPS för 40 000:-, köpte den. Sen sa Pelle på halvskämt, "köp den här radarn också" klart han gjorde det. Kom upp i 115 000:- när han var klar. Då sa han: "skicka en faktura på 150 000:- så har jag lite tillgodo om man blir sugen på något mer." <---- Drömkunden? YES!

Måste bara berätta för teknikintresserade, den där GPSn är bästa man kan få tag på som privatkund. Militären lär ju ha bättre menar jag. Men iaf: den visar satilitbilder på alla gästhamnar i världen, den kan rita upp en 3D-botten runt om båten med hjälp av sjökortet. Touchscreen, ungefär 17" stor. Kan kolla på TV med den, DVD osv. Använda som datorskärm. Alarm för ankring, ankomst, ur kurs, vattentät.. Plus alla andra fördelar en GPS har. så coooooooooolt :D


STAY TRUE TO THE GAME!



Kommentarer
Postat av: Get real mother fucker!

Loyal to the game

2007-06-26 @ 20:37:54
Postat av: hästa haggan

gps pappan

2007-06-26 @ 21:00:00
Postat av: I'll whip your head boy

tre, henrik, TRE!

2007-06-27 @ 19:51:57
Postat av: Gens Fröler

Vilka är dessa som citerar Curtis '50 cent' Jacksson? Du Henrik, jag & dr Nwapa saknar dig här uppe på studion! När kommer du in igen efter din turné? Det bästa skulle vara om vi kunde ses innan fredagen som kommer, för jag ska iväg på en affärsresa till barcelona. Några kollegor på WS productions hade hört talas om vårat artistutbud och ville eventuellt att vi skulle åka på turné med deras artister. Jag skulle vilja se dig så fort som möjligt, så vi kan pratas vi om detta.
Mvh Gens Fröler

2007-06-27 @ 23:49:48
Postat av: henrik

Gensa, ring mig imorgon runt lunch.

2007-06-28 @ 16:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback