Greken Theo

Halloj hejsan!

Mina inlägg handlar oftast om jobbet nuförtiden, eftersom jag jobbar hela tiden nuförtiden. Men i alla fall, vi har en snubbe som är förtidspensionerad och heter Theo. Han fick en hjärtattack och var tvungen att sälja sin restaurang. 
Nu är det så här att Theo kommer ner varje dag och hjälper till i butiken för han tycker det är kul och att
han inte har något att göra. Ska citera honom lite:

  • "Vad heter du?" Henrik. "Så svort att säga, kan jag kalla dig Las?" (Lars)
  • Andra dagen, "vad hette du nu igen" Henrik, han sa "HenDrick". 10 minuter senare hette jag tydligen Fredrick.
Vi var i affären en dag, matbutik. Jag skulle köpa snus, så tränger sig syrianer framför ett par äldre damer. Theo blir naturligtvis pissförbannad och skriker: "ERA JÄVLA SYRIANER, VAD TROR NI ATT NI ÄR? JÄVLA BLATTAR" Helt seriöst skrek han så. Sjukt nice.

För jävla skön snubbe. Var för övrigt själv i butiken i fyra timmar idag, sålde varor för 23 000:-, schtekigt!

Hörs&ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback