Halloj, tjeniz!

Nu är det midsommarafton och fest står naturligtvis på schemat, för liksom många andra. Då kom jag på den brighta idén att släppa lite midsommarunderhållning. Denna underhållning består av Slagsmålsklubben och lyrics ifrån Lisa Nilsson. Fick denna idé när jag satt och lyssnade på skitmusiken(slagsmålsklubben). Dem har ju inga lyrics i sina låtar. Så jag tog en text från Nilsson dårå.

Resultatet:
http://www.speedyshare.com/479775238.html


Peace brothas 'n sisthas from anotha mothas.


Kommentarer
Postat av: siri live from Stora Koltorp

driket in på mp3n* ;)

Postat av: bjarnaneck

nunanananej, henrik sveriges egen tupac. du är bättre än markoolio. gens fröler kommer garanterat gilla detta!

2007-06-22 @ 15:20:23
Postat av: Bjarre

va e det for fitta som kommenterat i mitt namn?! Satan. kan inte aka ivag en vecka utan att helvetet gar loss! :s

2007-06-22 @ 20:35:26
Postat av: Mm

ja den va ju jävla bra, piz fucker suck mai balls

2007-06-23 @ 12:14:07
Postat av: TIM

SYD ATT JAG INTE AER H'A'MA! DA SKULLE JAG SPOA DIG VID MIDSOMMARANGEN.
SAG DU TJEJEN I MATTAN IDAG HON FLOG SOM EN JAVLA FITA!!!

2007-06-23 @ 12:51:58
Postat av: Malin

är besviken på dig du blev ju knapps drgen! ahhaha

2007-06-23 @ 23:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback