Satan i gatan, hunden slickade på skatan.

Moa, Doris och Molly. Tre helt underbara labradorer chefen äger. All credz till dom. Dock slickade Moa på en död skata, jag bad hunden kuta.

Bra första dag på jobbet, sålde en båt och en massa prylar - glad chef! Men den var för jävla lång, åkte 07:00 och kom hem 19:45. SATAN

Ditt namn: Henrik heter jag plus Jonsson om man nu vill säga efternamnet, vilket man inte alltid behöver.
Längd: 
1.87, beat that bitch.
Spelar du något instrument: 
Mikrofon
Vem är snyggast:
Matte.
Vem vet mest om dig: 
Många som vet typ allt om mig, men Bjärre äre säkert.
Vad vill du ha just nu: 
Osvullna läppar, råkade äta tomat. Är allergisk..... ROCK
Vilka sjukdomar har du: 
Får inte plats här skoja
Fobier: 
Spindlar. Satan.

Känner du en snygg kille: 
Ja ;) many pleasant moments
Har du körkort: 
Ja vässt
Åsikt om jultomten: 
Einstein
Vill du gifta dig: 
vafan ja klart
Tycker du att du är attraktiv: 
Nej och ja ;)))))))))
Din hårfärg och frisyr: 
mörk hårdrockarfrisyr...
Skolväska just nu: 
Aldrig haft ihihihihihihih
Har du glasögon:
Neppppppppppp
Hur ser din plånbok ut: 
svart fast är inte rasist skoja
Favorittv-program: 
Dr. House M.D.
När ska du festa nästa gång: 
jadu
Vad köpte du senast: 
Bananer som jag gav till labradorerna
Hur mycket pengar har du: 
0.00000023234222323 miljoner k.
Hur svarar du i telefonen hemma: 
Yo what the schnitzel? It's hooba speaking!
Senast kramat: 
FORTFARANDE HUNDEN!
Vem sov du hos senast: 
Afrodite, estlänsk kenyansk shemale.
Stjärntecken: 
bloval :)
Ögonfärg:
blandat vet ej

Kroppsform:
fråga edddie
Kall favoritdricka: 
Cola
Varm favoritdricka: 
Vaten
Alkoholhaltig favoritdricka: 
dricker inte men absinthe
Säger ofta: 
Höller istället för håller.
Saknar du någon:
En gammal barndomskompis vid namn Robert Moberg.
Du fikade senast: 
T0D4Y @ W0RK
Senast sedda film: 
Fast and the furious, igår fan så najs, slutade med att jag var tvungen att huda. fan = /

Hur känner du dig nu: 
trött, sov fyra timmar, jobbade tolv.
Kan du laga mat: 
nej
Vad pluggar du: Inget atm :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D fast börjar igen till hösten, förhoppningsvis.

Vad tycker du om fötter: 
Förjävligt. Folk retar mig, "bigtoe" stick åt fanders era himlans demokrater.
Är du smart: 
PPL sayin' that they're jealous of my rhyme and my rhyme routine.
Snarkar du: 
Japp, ibland iaf. När jag sover med någon. Annars snarkar jag faaan inte.
Är du aktiv i skolan: 
nej
Lesbisk: 
bortgjord igen tydligen :)
När och varför grät du senast:
eftersom jag är definitionen av en man. Så, var väl 1 månad sen kanske. Bröt halva bröstkorgen.

Kommentarer
Postat av: PJERAVILLganskamyckemerameninteförmycketfördeealltidbästmedlagom:)

HAHAHlilla hundbögen:P "sen vart jag tvungen att huda" asså hooba du får alltid listor för tjejer, hur fan lyckas du?:O:P
piz

2007-06-26 @ 01:32:45
Postat av: Ida

Men din layout på bloggen är ju också rätt tjejig så fortsätt på det spåret (;

2007-06-26 @ 12:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback