sk studentfirande.

Goddag mina LAGOM uppstyrda, kontroversiella idiotmedmänniskor!

Eftersom jag har så många läsare i min blogg måste jag ge något i gengäld, skriva lite fler inlägg lite oftare.  skoja lr

Vår klassföreståndare ringde nu imorse och sa: "det kom inga från vår klass till klassens dag idag". Skönt, då har det blivit fel med utskickningen av papprerna. Så då försvann det näst sista med klassen bara sådär.


Idag: hämta kostymen, planera och dra mig några järn - annars chilla.

Torsdag: Studenten, mottagning och BK

Fredag: Är så stekig så alla får inte plats på en mottagning för mig, så en till mottagning. hihi

Lördag: Någon chill aktivitet som med all säkerhet kommer innehålla alkohol. Får se om jag pallar alkoholen. Blivit för mycket dom senaste två veckorna...!


Min mor är i skrivande stund och köper alkohol inför morgondagen, det känns lite ballt, första och enda gången det kommer hända. Alltså att hon förser mig med alkohol. Apropå alkohol, när vår klassföreståndare ringde imorse och väckte mig, sa han dem mycket förskräckliga orden:
"Det här är viktigt, lyssna noga nu, det är ABSOLUT nykterhet som gäller, ni kommer få blåsa om så behövs"........... 
Men men, jag gillar den människan mycket och funderar på att köpa en blomma och ge han ett tackkort. Nu kan man
man ge sånt utan att det ska bli kallat som "smör"...

Yaya, fira nu. Sen jobba. Sen njuta av sommaren. Sen börja plugga igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

styr upp bloggen nu henrikkkkkkk. /killern på att köra bil

2007-06-19 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback