Sunblock

Hallå hejsan! <-- visst är det där en fräsch hälsning som indikerar trevlighet och glädje? Så kom ihåg, när jag skriver så, skatta er lyckliga.

Sitter på jobbet just nu, jaaa satan, jobbar 10:00-14:00. Chefen är nämligen ute på sjön. Det är dåligt med kunder nu, men öppnade bara för en kvart sen. Sålde en schackel precis för 18:-, för jävla spännanade, garvar heeela tiden.

Ibland känner man för att vrida nacken av folk? Visst fan gör man det? Som igår: kom in en gammal kundfitta och frågade en sjukt konstig fråga som jag inte kunde svara på. Då sa han: "Detta är för jävla värdelöst, varit här tre dagar i rad och du har inte kunnat hjälpa mig någongång". SATAN

Jag svarade med osäker Sabrina tonårshäxan röst: "Duuuuh, jag sålde faktiskt en båt igår :S" Nej men satan felet på folk. Tog runt två år för Pelle som beställer in allt att lära sig om allt. Men för mig ska det tydligen ta 4 dagar. Men jag kan glädjas åt att ingen lär gilla honom överhuvudtaget om man håller på så, tihi.

Jaaa, ikväll ska det äntligen förtäras, känner hur levern dunkar skrikande efter alkoholhaltiga drycker. Det är fest i Mariefred allihopa, fnula på den.

Mvh

Herkules, hooba, henrik, bjornen och hulken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback