Heeeela

Först och främst vill jag tacka så mycket för alla fina sms! Ska ta mig tid och tacka på rätt sätt nån dag.

Aja, incidenten:

Igår(onsdag) bestämde jag mig för att slå på en hockeymatch och lägga mig i sängen för kolla den.. Somnar, vaknar 03:30 på natten.. Går upp, går på toa, är törstig så jag går till köket.. Tar ut juice, dricker och just då får jag enorma bröstsmärtor som varar ett tag(efter detta minns jag ingenting) men iaf, jag svimmar/kolappsar ramlar baklänges slår huvudet i bordet. Vaknar 25~ minuter senare i en stor blodpöl, ställer mig upp fattar ingenting, det bara droppar blod från bakhuvudet ner på axlarna och ryggen. Jag är sjukt snurrig och beger mig till morsans sovrum och väcker henne. Hon ringer akuten, vi tar bilen in.. Kommer dit, har ett 5 cm långt jack i huvet och det var ett väldigt djupt jack. Fick typ 3-4 sprutor runt omkring jacket innan han syr ihop det(5 stygn). Min diagnos är kraftig hjärnskakning. Detta var runt 06:00. Spydde strax efter detta upp CP-JUICEN.

Klockan 08:00 ska jag röntga skallen för att se om jag har inre blödningar, 10:00 fick jag veta att så var inte fallet.
Sen behöver läkarna kunna förklara mina bröstsmärtor/kolappsning. Så dom tar typ 2 hjärtprov, blodprov, massa tester på vad jag klarade av osv. Men inga provresultat kunde förklara min kolappsning. Så jag ska dit om 3-4 veckor och testa hjärtat på något sätt, minns ej vad.

Kom iaf hem för en halvtimme sen :D blev 10-11 timmar på sjukhuset. Jag får inte göra något överhuvudtaget på 4-5 dagar.

VILKEN JÄVLA FÖDELSEDAG :DDD

Tror jag fick med allt, är inte klok atm så ha överseende med hur jag skrivit, orkar inte läsa igenom... Skrev också detta här så jag slipper förklara en till varje som frågar.. greeeetings henri

Kommentarer
Postat av: Gens Fröler

Jesus jew! Hoppas du mår bättre=) Grattis, verkligen stora killen nu Hénri!

2007-03-08 @ 15:39:12
Postat av: TIMPA

Shit vafan. Sjukt läskigt.

Har ringt Gregory House nu, han tar med Cameron, Chase och Wilson. Jag står för notan, är stek. Dock är Cameron min.

Krya på dig och grattis ännu en gång. Alla dissar E-tuna pga att du inte ska dit såklart :D

ROBERT DAHLSTRÖM HAR KUKSTÅND

2007-03-08 @ 15:41:08
Postat av: Xajting BarbieQ (fragbitepolis)

Fett läskigt man, helt chockad när jag läste det, helt enkelt därför jag bara dricker cola. Hoppas du kryar på dig snarast och att allt löser sig! Gratulerar igen på the birthday!

2007-03-08 @ 18:07:48
Postat av: Xajting BarbieQ (fragbitepolis)

"kryar på dig" var fel ordval, men du fattar, hoppas det läker och att det inte var något allvarligt!

2007-03-08 @ 18:09:02
Postat av: AHMEd241 (Counter-Strike elitproffs gibbare looool)

ABOO BRYRSHÄÄÄÄN!!! 241 i nacken,. du ba fakka ur o ramla o slog skallen. VILKET JÄVLA HS då:P aja fusk på den, hehe skojja :P serri må bäst :)


ps. plz join #241

2007-03-08 @ 19:13:33
Postat av: Emma (vanlig tjej)

SHIT HENRIK JONSSON, du är ju helt vild!!! Tare lugnt för bövelen. Hoppas du itne är allvarligt sjuk och att alla smärtor försvinna etc. Utgång när DU mår bra och när DU känner för det, bara för att DU är DU. OKEJ? :) GET VERY WELL OKAY!

2007-03-08 @ 20:47:48
Postat av: CG

Dude! SJUKT, bli bättre!

2007-03-08 @ 21:02:46
Postat av: hooba

Tack sååå mycket allihopa! Det värmer :D

2007-03-08 @ 22:06:16
Postat av: Tony the beat

halå

2007-03-12 @ 22:51:05
Postat av: Anonym

HOOBALOOOBA! Är du frisk i pallet nu eller? Nu har jag inte sett dig på jättelänge, har snart ingen kvar att vara dryg med! SKÖT DIG FÖR GUDS SKULL! Och håll i dig. Och krya på dig!!!!

2007-03-15 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback