KLassiker

Tjenare alla! Asså, har gjort en raplåt som jag övat på i flera månader och skulle bli jätteglad för lite seriös feedback..
Jag är själv jävligt nöjd med resultatet. Det är en ren slump att vi hittade mina rap-egenskaper. Jag satt och nynnade på Wu-Tang Clan - aint none to fuck with. Då sa Mathias, "jävlar...? Sjung igen snälla!" Jag bara vafan skit samma liksom, så jag sjöng vidare. Han blev helt förbryllad tydligen. Så jag begav mig till studion och spelade in min egna raplåt 2 veckor senare.

Varför jag sjöng just Wu Tang låten var för jag dissade smobarn HAHA..

Här kan du tanka:
http://www.speedyshare.com/804988496.html

Vissa töntar som inte diggar rap kommer säkert inte gilla... Men så är det med all rap liksom...? Mm så tänk efter innan du postar en komettar :S

Aja, ses och hörs på Stureplaneten alla fräscha människor ;)

Puss&kram ses på stan ;)

Kommentarer
Postat av: Göran

Jag diggar rap, å din "hit" är fan gryym! fast vafan varför skriver du att det är wu-tang clan låt? Du kan fan rappa, men du måste känna rytmen liksom.. går liite för snabbt ibland. kan du inte göra en cover på en eazy-e låt? Det skulle fan va fett nice! hahah rolig blogg för övrigt!

Postat av: hooba :S

Men grejen är Göran... Tack för positiva nedlåtaden! Soft att höra, men tillbaka till grejen.. Jag har rätt manlig röst, som typ 50 Cent, Eazy E låter nästan som en kvinna..

Puss&kram ;)

2007-03-31 @ 14:01:19
Postat av: Jenny

Fan va bra du är *applåderar*

2007-04-01 @ 15:32:20
Postat av: Emma

haha jag kommer ihåg när vi gick i typ sjuan och du skrev puss och kram vi ses på stan på en lapp till mig :)

2007-04-01 @ 19:25:48
Postat av: hooba

Haha Emma, du minns fan allt. :D

2007-04-02 @ 17:39:40
Postat av: Asplund

Jag tycker att du ska skrika och skälla lite när du sjunger också :)

Då blir jag sådär glad så att käken typ stelnar..

2007-04-03 @ 20:46:30
Postat av: eru

nice rap fan, du e ju king imorn yao.. aboo län

2007-04-04 @ 19:18:21
Postat av: hooba

Jörgen Rapé

2007-04-05 @ 10:33:32
Postat av: 40 percent

Nice rap grabben! dissar du också stureplan? kom upp till enskede så ska jag visa hur man festar grabben..

2007-04-05 @ 12:28:46
Postat av: Jörgen Rapé

många patetiska kommenterarer ser jag :S

2007-04-06 @ 01:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback