Bjärre, äre nån kille jag skulle knulla ere du ;)

Skoja.

Halloj! Måste dra den mycket klyschiga kommentaren som oftast stämmer, allt bra där gräset inte är riktigt lika grönt?

Ouf, jobbig helg. Fredags var vi ett litet gäng hemma hos mig och förtärde naturligtvis, alkoholhaltiga drycker.  Annars suger tillvaron menar jag.  Var helt okej! Gick och la mig runt 04:00 om jag inte minns fel, sen skulle jag ju upp och jobba KL. 09:00 för morsans killes bror hade lagat min bil, så nu var det min tur att hjälpa till. La förbannat äckliga takplattor hela dagen mellan 10:00-16:30. Sen så skulle man fixa tillvaron igen så man satte igång med detsamma och tog lite whiskey av farsan, ringde runt lite. Hamnade sedan hos Tobias som var riktigt kul! Bra mix av folk, lärde känna lite nya ansikten bättre osv. Haha, sen vi drog vi några hem till mig, käkade lite. Sen poff, slockna jag. HEEELT sjukt slut, men ändå är man så skadad av dygnsrytmen man får om man går i skolan varje dag, så jag vaknade 08:00. UUUUSCH.

Sen på onsdag är ju stora dagen, jag åker med MÅNGA bra kompisar till Rhodos, synd att den bästa inte kunde följa med. Lovar, ska dricka för oss båda! Kommer sen hem efter en vecka, då är man ledig en vecka. Sen tar man studenten. Rätt så okej tider nu när skolarbetet är slut må jag säga!

Nu ska jag ta vara på den här tiden! Vi hörs FRÄSCHINGAR!

Greetings Henrik!

Kommentarer
Postat av: King

King

2007-05-29 @ 13:27:46
Postat av: Gens Fröler

Jadu Henrik, jag är mycket smickrad av detta! Hoppas verkligen att du får det kul där nere!!! Tjennis;D

2007-05-29 @ 16:58:50
Postat av: Malin

Har faktiskt dedikerat ett inlägg till dig nu ahaha ;)

2007-05-31 @ 07:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback