FÖR MYCKET!

Hallå hejsan! Ber om ursäkt i mitt tidigare inlägg, varför skulle icke-uppstyrda människor läsa min blogg?

Detta har jag kvar,
Ska göra en sån här häftig punktlista:

  • 9 maj, mösspåtagning, säger mig inget annat än SUPA.
  • 11 maj, studentskiva.
  • Hela skolan som är kvar, plugga som en kuk, matte, fysik, digitalteknik, biologi.. Ah fyfan för mycket!
  • 23 maj, balen. Finns ju inget annat än att jag och Linnea blir balens kung- och drottning.
  • 30 maj, studentresa Rhodos. Fyfan, inga hämningar där inte!
  • Sen alla jävla studentgrejer, men det blir nog kul!
Har säkert missat något.......!

Haha, för jävla kul. För jävla spännande. Vill bara dra till Troppan med Gyllenstierna igen. Usch, detta är smaklöst... He-ho, se ironin, bilda ingen äcklig uppfattning. Idiot, faaan felet..!? Haha, Dahlström och Tony, fy fan vilka grabbar, synd att Köket börjar bli så äckligt. Menar, folk kan inte dricka öl eller bära sneakers, för jävla äckligt. Ber om ursäkt för mitt ovårdade språk, men blir så himla upprörd.. Var bättre uppstyrt när Niclas Rahm var där.

Ha-ha-ha-ha-ha! Jag är så satans rolig!

Hmm! Chaz, ööh. Jag tror du har en chans. Kör på det, bjud henne på middag, fråga om hon vill gifta sig.....

Frukost nu!!!! Göttans som Tony hade uttryckt det ;)

Puss&kram, ses på stan fräschingar! ;)


Kommentarer
Postat av: someone

du får ju bara dina skämt av dina homies.

2007-05-07 @ 00:56:38
Postat av: hooba

Förstår, berätta mer. ;)

2007-05-07 @ 11:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback