Nils-Gustaf - den sympatiska

Yo what the schiztnel??????+++++++++

Idag såg jag att det var 10 dagar kvar till Rhodos! Men jag finner ingen lycka i det knappt.. Har såå mycket plugg som jag ska göra, helt sjukt. Men det löser sig, brukar det göra. Plugga i skolan hela tiden, plugga hela tiden hemma. Oh Lord praise me!

Sen att man aldrig blir frisk är något oerhört upplyftande. Varje morgon går jag igenom ett mycket fräsch process: snyta mig 25 gånger, hosta 200 gånger, hosta upp sånt grönt najs typ 10 gånger.

Så veckan som kommer ska jag; stänga av mobilen, rycka ut Internet, om jag inte behöver det till plugg. Inte festa, inte träna så jag blir frisk. Jag ska ÄTA, SOVA OCH PLUGGA I 10 DAGAR! Så himla värt sen på Rhodos ojojoj!

Så mitt nästa blogginlägg blir nog på tisdag kväll om 9 dagar, hoppas hoppas hoppas jag gjort mitt yttersta och klarat allt - det måste jag.

Greetings Henrik!


Kommentarer
Postat av: Emma GHE SHIBBY SOFT

DU, jag vet EXAKT hur det känns. Rhodos känns som en kuk i röven för att man har så mkt att hinna med. Och hostan känns som en kuk i halsen!!!!!!!!! Vad äre för nåt då!? Jag ska följa dina råd och tips stenhårt och bli en bättre människa för en vecka. Puss och kram vi ses på stan

2007-05-21 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback