tjennnis

Hej hej och hallå vänner, allt bra där borta där gräset inte är riktigt lika grönt?

Fränt igår då, aldrig varit så jobbigt att försöka köpa en drink/öl. Bra drag tycker jag, alltid nice att dansa. Jävla Bjärre Bjärre Bjärre dock, lirarn. Aja, hade fan inte tråkigt och jag var full, hehe. Så bra.

Hockey idag, fett exiciting! Sen åker mina farsor ut på sjön, ännu mer nice. Hehe nää, farshur och hans hynda. Får väl fixa hit ett par grabbar. Sen är det Eurovision, får väl fixa hit ett par brudar. Yapp, jeah!


Nej, har endel ärenden som förhoppningsvis skall förgylla dagen. Vi hörs offer.

Kommentarer
Postat av: Gens Fröler

Skulle kunna bli en hit, men behövs en tyngre refräng! Hör av mig när jag tycker att du är redo för ett kontrakt!
MvH Gens

2007-05-26 @ 02:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback