BlääääääARUGH hahaha shit happens get used to it :D

MMm OK. FÖljande har skett: I måndags sågade jag karmskruv med en tigersåg. Då fick jag en metallbit i ögat... så idag drog jag först till distriktläkarn och han skickade mig direkt till Ögonläkarn1337 i Eskilstuna.. Hade skadat hornhinnan och hon ville sjukskriva mig en vecka... jag får inte spela hockey.............bandy.........köra bil........... och framförallt, jag får inte jobba.. Har förlorat 70% av synen på höger öga nu, men det ska förhoppningsvis bli bättre, fick nån salva. BLIR NOG SKITBRA! Helvetes jävla skit. Men jag ska jobba på måndag har moi bestämt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag får väl också grina nångång????? GAGAGAGAGA

Kommentarer
Postat av: DEa saknar Watskis egen Sportbaren

Stackarn:O
Krya på ögat watski

2007-11-28 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback