I l0ve my dogz dogz > everything nothing ccan beat my dooogz! just love em'

Eftersom jag fick ett så pass dedikerat inlägg av Ragge kan jag inte göra annat än att nämna och tacka honom;

http://rriggo.blogg.se



Jo visst, ons-fre var det kryssning som var redigt kul med mycket blandning av nya erfarenheter, bl.a. strippklubb.
"Want a private dance?" hehee.. Jag som ALDRIG hamnar i bråk eller tjafsar normalt råkade hamna i diverse tvister med upprörda Nyköpingsbor. Men vafan? Det är väl askul att ta deras tjejpolare på röven och skylla på någon annan.

Men jag erkänner, blev en halv Mintuuflaska för mycket.
Fredag kommer hem vid ett ungefär. Tar det lugnt några timmar, går ner och kollar på vår match. Pierre har med sig bira så vafaaaaaan tänkte jag. Lika bra att gå på igen. Men det var inget lyckat, tog oss in till Strängnäs käkade på grillen sen sedan till "MEGAFESTEN" och såg snutar där, vi ringer taxi.... Som jag och pierre fick betala själva =)
HENRIK BLÄSTRAD OCH SKITSUR!

avslutade dock helgen på ett mycket chill sätt med ida

nu sitter jag och funderar, träna eller inte. har halsont.. vill så gärna träna, vill INTE bli sjuk och missa jobbet. Eller så som många andra gånger, har det gått över när jag tränat. jääävla för mycket för mitt huvud ge mig en hammare och spik bara!!!!!!!!!::::!!!!!! :D



Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tack

Postat av: Rasmus

det skulle bli "Tack

2007-11-05 @ 19:52:35
Postat av: Rasmus

TACK

2007-11-05 @ 19:53:07
Postat av: hejjagheterpierre

haaaaaaaaahahahahah hur gick de för ralle?:P tre comments med samma betydelse:P

2007-11-06 @ 13:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback