NG förkalrar hur jag är.

  Först och främst en bild på mig själv. (OBS inte rakkat mig på en vecka)
image14


N.G. säger:

henrik. 19 jordar lång och, klär sig i: alla färger.
N.G. säger:

styrka: vilja . galen gale

N.G. säger:

kan lätt bli: arg
N.G. säger:

Danserfarenhet: regelbundet från mitten av sjuttiotalet,

N.G. säger:

Gör ofta: Leverarar när det behövs

N.G. säger:

Fritid: sladda med volvon (gärna grus)

FÖr att summera deta: FYfan vad han känner mig bra :P bara för det bjur ja över han på en kaffe och rök nu :P hej hej


Kommentarer
Postat av: PhliKKa_90

dina blogg inlägg börjar bli tråkiga VI VILL HA SERIÖSA INLÄGG!

2007-11-07 @ 19:42:23
Postat av: rockstar

HAHAHAHAHAHAHHA

2007-11-08 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback