ska bli mer rockig

snodd från sandra bjärneks blogg..

Vad blir ditt namn baklänges:
Henka
Platt eller lockigt hår?
platt, men har tydligen ett väldigt fint fall sa mamma hihi
Har en dröm gått i uppfyllelse:
haha nästan. vill så gärna fånga en fågel, men det är fan nästintill omöjligt, men ska klara det
Vad har du för startsida på internet:
www.starkbyggare.se
Vem ringde du senast:
Axel
Tycker du att sengångare är söta:
har försökt sätta på en så ja antar jag
Har du haft vattenkoppor:
mmm
Har du någon gång testat karate:
mm i femman. på sebbe "får jag testa ett grepp som jag såg på tv?" han kunde inte springa 60-metersfinalen efter det.
Vilken mobilsingnal har du:
"äh man var ju nykter imorse men nu börjar det ornda upp sig" sen en skön signal beatles tror ja d e.
Vad längtar du mest till just nu:

onsdag - tallin.. jobbarpolarn: "henka sätter du inte på en hora är du dum i huvet, man måste fan testa" svaret är nej.
Vilken tv-serie är bäst:
önskar jag hann med såna slapparfasoner
Kan du gå ner i spagat:
jaaa! döda mig först, slit bort benen och klistra fast dom på höfterna
Vad är du mest rädd för i hela världen:
spindlar. annars inget
Har du varit kär i en kändis:
mmm patrik isaksson
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
yes när det inte finns något annat att runka till
Vad ska du döpa dina barn till:
Amerikanska namn, typ chevrolet och nissan
Sol eller snö:
ohoho. får väl säga snö eftersom jag tydligen har så lätt att få hudcancer
Snyggaste läraren:
anastascia

Är du mörkrädd:
nej men rasmus jonsson är och han började grina när jag påpekade det en gång för mycket
Ljust eller mörkt när du ska sova:
fråga rasmus men jag läser inte böcker
Godaste drickan till frukost:
brukar köpa en köttbullemacka och en cola. ska sluta med det
Duscha eller bada:
hehe har en duktig kompis på att bada så säger väl bada :)
Kan du ditt mobilnr utantill:
nej
Sjunger du på toan:
ja, im a big big girl in a big bi world its not a big big thing if you love me
Är du höjdrädd:
nej HAHA
Vilket land vill du åka till:
jag trivs här
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
mig själv.. hotade lönnborg med att möblera hans arsel he he
Vad tänker du göra nu:
pussa malte godnatt och ge han en köttbulle


Kommentarer
Postat av: hejjagheterpierre

HAAAHAHAHAHHAhAHAhaahahaahahahaha asså hooba du ahr ju allvarliga problem
hahah

2007-10-30 @ 17:35:11
Postat av: PhlIikaakakakak

henke jag e kär i dig!

2007-11-03 @ 16:00:04
Postat av: Henka

PUssar Gullstrutsen tihi

2007-11-04 @ 19:25:32
Postat av: Rasmus

Hooba jag snor din frågesport ;) // ragge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback