Hardcore vibes, beneath the structure of impressure..

Jag är rätt egen med mina rubriker, eftersom jag alltid kommer på dom själv. Eller hur? = P

Jaaaaaa, Yeah, Jipppppiiiiii... Äntligen hinner jag med hockeyn =D.. Börjar bli smått frustrerad på bandyn nämligen..
Folk blev arga på mig igår för att jag under en och samma träning tacklade ner två stycken i ryggen. MEN, springer man in framför, stannar och sen ska en bit som jag på 180 KG tvärstanna? Helt fysiskt ologiskt och ogenomförbart.

Så jag ska ta ut mina aggressioner denna kväll, på ett alldeles underbart sätt. Knäcka några ben på några småbögar som tror att dom kommer ta plats i MITT hockeylag. Nääärå, feel the irony, get the fact pumped in like Ivory.

Jag råkade montera ett fönster upp och ner igår. Vilken stjärna man är ibland.


Har aldrig berättat det, men när vi var i Rhodos på studentresa var det en grekisk mamma som ropade "hooba, hooba" till sitt lilla barn. vi gänget som var ute och gick var helt paffa. Coolt. Men nu till det jag tänkte säga, jag föredrar henrik. Så nu vet allesammans!

Kommentarer
Postat av: Richard Rydén

Ironi at its best!

2007-09-27 @ 23:22:41
Postat av: Shark

Skriv mer om hockey än om den där förbannade papiljothockeyn. Jag dör skoja.

2007-09-29 @ 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback