I am thinking--and--thingking always gets me inner truoble since I have a double personality

Vettigt??? SKriva något vettigt???  Ska vara ledig på fredag och vara hundvakt, ringa SSM och besöka doktorn.. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Jag kör en rasmus gullbrandsson och är nykter i alla fucking fall...

hahaha vafan?`?? Morsan kliver i skrivande stund in i mitt rum, lägger sig i sängen, slår på Tvn visandes Dr. Phil... felet??? tur att jag inte hann börja huda. mhihiihi.. Nerå, det är lugnt morsan.

Visste ni att jag är ifrån Barcelona? Tror fan inte många vet det.. asså både morsan och farsan är helsvennar, men dom fuckade upp mig därnere och födde mig. Nu vet ni!

it seems so obvious, theres something up with us. i swear i feel it. so can i ask u this? not to be forward miss, but i thjink i'll kill myself if i never know... what do i have to do to get inside of you? Nanananana HOOOOOOOBA STANK

Haha shit klassiker... lyssnar på morsans mp3.... Joan Osbourne - One Of Us! SATAN Najsigt, njuter... ska skriva med låttexten if god had a name what would it it be nu hann jag inte mer all his glory just one question and yean yeah goooooood is greeat yeah yeah god issss good.. yeah yeah... yeah yeah yeah what if god was one of us, just a slave like one os uf just a stranger one a bus, just trying to make his way home... i god had a face, what would it look like...

Är man som jag, populär, världsvan och självsäker så är Shinedown ett hett musiktips. CUZ IM STARING DOWN THE BARREL OF A 45.... im swimming trou the ashes of anooooother liiiiiiiiiiiiiiiiiifeeeeeeeeeee

Nu får det vara nog! Dying to meet the weekend!

Kommentarer
Postat av: hejjagheterpierre

hahahaha "ska göra en rasmus gullbrandsson och vara nykter hahahahahah"

2007-09-19 @ 23:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback