Man of the hour is taking his final bow

Ska ju snart flytta hemifrån.. Jag vill bo i Mariefred, men har börjat fundera.. Efter kvällar som igår och liksom dom flesta andra kvällar börjar jag fundera om jag verkligen vill bo kvar här... Men dom flesta kompisarna bor kvar och jag har ju hockeyn och innebandyn här.. 

Ska också köpa ny soffgrupp, platt-tv och dator ere tänkt innan jag flyttar hemifrån. Egentligen varför dator... blir nog bara ny skärm. japp, lite av mina funderingar just nu..



N-G säger:
ska lyssna på skön lugn musik
N-G säger:
tända ljus
N-G säger:
jnuta av livet.
N-G säger:
du
N-G säger:
när du körde maxot
N-G säger:
hur bytte du
N-G säger:
från månad till månad? schema
Henrik - Long hair, don't care. säger:
hahahha
Henrik - Long hair, don't care. säger:
Minns ej gurra.
N-G säger:
haha ok
N-G säger:
.lever för träningen. =)


DU ÄR PERFEKT ...

Inte du NG.. MEN 1 ANNANNNNNNNNNNNNNNNNNNNN,blir tokig-....... TOKIIIIIG



Kommentarer
Postat av: hejjagheterpierre

knull på g lr?;D

2007-09-16 @ 21:57:43
Postat av: ida

oj, seriöst inlägg för en gångs skull (;

2007-09-17 @ 15:22:04
Postat av: Sten Queckfeldt

Nisse frågade mig med, men han verkar inte fatta att det inte spelar så stor roll som MAX menar.. gah.. nu förstår jag lite mer!

2007-09-17 @ 21:08:08
Postat av: Sten Queckfeldt

Nisse frågade mig med, men han verkar inte fatta att det inte spelar så stor roll som MAX menar.. gah.. nu förstår jag lite mer!

2007-09-17 @ 21:09:17
Postat av: Henka i egen hög person

Pjer: Nepp.
Ida: Jepp.
Sten: Klen?
Sten: Mathias Bjränek ska flytta till Flen och öppna en ostaffär!!! Gissa namnet.....!!!!???? FLENS OST
HAHAHAHAH FATTAR NI...??? lÄGGER MAN IHOP ORDEN BLIR DET TJEJER FÅR UNDER ARMARNA

2007-09-17 @ 22:13:37
Postat av: Henka i egen hög person

btw. allt För att bli bred.

2007-09-17 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback