A tja.

Långsam han är då? Axel, kom nu så vi kommer hem idag. Hehehehe. Hämta lite schysst plus-8 ställning med schyssta plattformar till jobbet i Mälarhöjden. Vill ju hem så jag hinner kolla på jobbet med Rille också. VAFAN! Äh ringer nu.


Neheeee, inget kneg idag haha. Kunde inte hämta ställningen pga. sprickan i framrutan på Reanaulten. Förståligt, men men, sitter ju här i arbetskläder, druckit kaffe, käkat frukost, hur pigg som helst. Kanske ska göra ett ryck? Laga sängen och soffan? Spackla ihop alla hål på mina väggar och måla/tapetsera om?

Kanske använda min nya, kära grill och grilla lite hamburgare och dricka en bira? Jävlar, vetifan om jag pallar LÄGENHET så jävla mycket längre till. Måååååååååste ha ett hus, fifan vad kul!


Sjukt jävla bra, tycker jag i alla fall. Heaven Shall Burn
Sen denna, gillar namnet: "All Shall Perish" för dom obildade, "alla borde dö/gå under"





HENRIK JONSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback