Åland 25/7

Riktigt riktigt rolig helg.

"homo homo homo kille"

Citat a lá Micke, Mariefreds lagledare:

"skit i dom, vi spöar dom sen" - randomgäng på stan.
"ååh, luktar småfisk" - småbrudar
"tjena, micke 63 kg" - till en 150 kg kille.

Kanske inte allför roande i skrift, men i verkligheten och med tanke på ålder - helt underbart.

Random
- hahaha, ska vi slåss? Ska vi köra 1 mot 1? du och jag? Nu?
Homokille
- haha, vad som spelar roll är hur hårt jag tänker krossa ditt huvud mot marken.
Random
- (går iväg)
Homokille
- Du har fan Ålands äckligaste brud, VET DU DET?
Random
- Hahaha, hon är inte ålänning, hon är finsk HA HA HA.
Homokille
- JAHA? Fortfarande lika äcklig.

End of discussion.

Träffade även en man med utländskt härkomma, Jerry var naturligtvis inte sen med att fråga var denna mörkhyade man kom ifrån. Han var svensk, dock marroukanska(STAVVA) föräldrar. Det som är intressant var att han var ställningsbyggare. Jag stoltserade såklart med mina kunskaper och undrade om det fortfarande var Plus8 ställning som regerade i branschen. Nej, så var icke fallet. SUPER 9 ställning, precis som Plus8 fast aluminum. Pinfärska grejer. Ballt =)

Riktigt bra uteställen, ALLTSÅ GALET BRA uteställen, svenska/åländska vakter, TREVLIGA, liveband är bas(bra sådana) Man får flippa, dansa, vara full och ha RIKTIGT KUL ALLTSÅ!

Man får ta och tacka Rille och hans familj för denna vistelse, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback