Freddy Wiman.

Denna unga man har jag och NG uppfostrat i Internetbattlande, humor osv. Han har kommit långt, dock är han den lite försiktigare typen. Han vågar inte ta i riktigt. Men han är redigt skön och ja, han knullar sjukt många brudar.

Vet ni vad jag såg idag? Helt jävla sjukt, hade släppt av Jerry hemma hos honom, stannade till vid Statoil och köpte snus, naturligtvis. MEN DÅRÅ! På vattenvägen hem, ser jag en jävla idiot som står och kastar stenar på änderna, med sin fru... Djurälskare som jag är stannar jag kvickt, kliver ur bilen, tar av mig RayBan brillorna och går långsamt fram till honom. Väl framme frågar jag vad han gör, får svaret: "kastar macka." Då säger jag prompt och bestämt: "haha åfan, jag ska testa jag med!" Dvs, puttade ner fittidioten i vattnet. Blir så jävla förbannad, hur kan man beté sig som en jävla idiot mot försvarslösa djur?

Ja ja, imorgon ska jag, Rille, Adolphen, Ante och Jerry till Åland och bo i Rilles farsas hus där, även agera spectators på mitt gamla bandylag, jävla nötter, så jävla dåliga skoja. Hoppas på en normal fylla! Heeela helgen =)

Väl mött, Henrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback