Strängnäs

Sitter här framför datorn i periodpausen mellan HV71 - Linköping HC. Jag tänder en cigg framför datorn med tanken, "vem fan bryr sig." Loggar naturligtvis in på Facebook och kollar senaste händelser. Självklart har det varit ännu ett underbart BK-party! Säkert helt otroligt kul, tro mig. Men det har knappast kunna undgå någon att det är samma personer ute varenda helg och det är samma visa varenda gång?

Folk verkar bli fastbitna i detta Strängnäs. Jag minns när man fyllde 18 i tvåan och tyckte det var skitballt att gå ut och härja på krogen i just Strängnäs. Men tanken är den, det är samma personer fortfarande? Lika jävla basiskt som vanligt. Samma folk som annordnar fester. Hur många gånger har folk gått om i gymnasiet? Klart man kan ha svårt, men det verkar vara en tanke bakom det? Vågar inte stiga ut i det seriösa livet? Nu påstår jag inte att jag lever det seriösa livet, det gör jag inte för den delen heller.

Äh, jag vet inte, folk gör som de vill naturligtvis, jag funderar bara. Har f.ö. ont i kistan, kan ju för fan inte andas. Saknar persikans virtuella närvaro också, vad fan gör du? Juste, sugen på svartjobb på fredag? Hör av dig i så fall.

Vill ni höra ett okänsligt skämt? Engla hade ingen änglavakt, ha-ha-ha-ha! Dags för ny cigg och funderingar kring livets underbara vägar. KOM IGEN, jag har fan öppnat dom, ja det har jag! JAG HAR ÖPPNAT ÖGONEN OCH INSETT HUR VACKERT LIVET ÄR! Ha-ha-ha-ha! :) Sant ju.

Kommentarer
Postat av: chopperhood

sant

2008-04-16 @ 20:58:03
Postat av: Anton

sant

2008-04-16 @ 21:40:46
Postat av: Pierre

sant

2008-04-17 @ 11:36:21
Postat av: adde

jävligt sant

2008-04-17 @ 17:35:11
Postat av: jonas

word

2008-04-18 @ 13:07:03
Postat av: Rasmus

k

2008-04-18 @ 14:36:38
Postat av: Ida hjärtat

Tycker mig ana en skymt av det som finns bakom din hårda fasad..

2008-04-18 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback