Tjena. Arslen. Huvud. Coca-Cola. Jag har knasat kOkkOsbOllen.

Fick med mig två brudar igår som jag satte på hela natten, Sandra och Adam. Det var roligt! Meeen så jävla kul är det inte att knulla.

Om jag har två val, en flaska JD eller en bottenlös fitta så tar jag JD'n naturligtvis. Elller vänta nuuu, jag som jag är, tar ju båda. Hehe.

Helgen dah ;)

torsdags: maddes studentskiva, däää vaaa kuuul! Förgyllde vistelsen genom att pracka på brats som liknar Peter Pretelli på Max. Judenäsor, rädd att skita på sig när man pruttar osv.

IGÅR ARSLET SVIDER, fredags: Började här. Slutade hos Emil. D dunk dunk drack typ 10 öl och firade det genom att åka hem 00:00! Hehe.Spännade.Thrilled.Dr. Phil is chill when he gives pill.

Förresten, nu är det bara två veckor kvar tills jag och Rille åker! Blir borta i 4 månader :D

Kommentarer
Postat av: passi0n

ha de bäst i norge

2008-04-05 @ 16:12:39
Postat av: passi0n

glömde

2008-04-05 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback