Falskheten vittrar klimax.

Min ärade vän Nils-Gustaf delar med sig av sina åsikter om mig; "När jag tränar har jag byggt upp en mentalbild av dig när jag punkterar din lunga" Det där har f.ö. inget med rubriken att göra. Min rubrik härstammar från Mariefred, inte från killar. Frågan är, om man skulle lägga sig i, skulle man bli hatad eller hero of the day? Jag har delat med mina åsikter till diverse inblandade och dem håller endast med. Men skulle man slå till i kärnan vet jag vet inte vad som skulle hända. Nöjer mig med den här fingervisningen.

Den bästa jag vet


jag som den björn jag är
jag håller min bira så kär
jag beskådar egoism
när vi lyssnar på Ismen
brudar brudar brudar
vi hudar, livsandar med vår fittradar
de uttrycker sig idiomatiskt
det är inte fantastiskt
vi tror alltid bra till en början
i slutet är dem ändå som en trojan

men jag tror att jag har fel
för jag har hittat en som är formidabel
känt henne allt för länge
haft henne i mitt umgänge
känslorna blir endast större
ibland åt olika håll dessvärre
men de kommer alltid tillbaka
åt det bättre hållet.


Fin?:-)

Kommentarer
Postat av: freddy

känner likadant <3

2008-08-17 @ 21:46:40
Postat av: freddy

känner också likadant <3

2008-08-18 @ 02:17:29
Postat av: freddy

känner jag med likadant <3

2008-08-18 @ 02:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback