Fut fut fut fut freestajlo!

De senaste dagarna har jag beklagat mig som en jävla bög liggandes i sängen, jag är sjuk. Jag skäms. Jag har i princip sovit konstant. 3 gånger har jag inte hunnit till muggen när jag spytt. Nog om min självömkan.


Henrik säger:
innan du träffat mina kulor är min kuk inne i din fitta och möblerar så du skriker av smärta
Madeleine säger:
Då tar jag och min superfitta och knipsar av din kuk och kastar den åt hundarna och står sen och skrattar


Hahahaha! Tack, skön!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha! :D

Postat av: miller the real one

tidiga tecken på homosexueallitet

2008-08-09 @ 16:17:02
Postat av: Blondinbella

ibland är din humor så tråkig!

2008-08-09 @ 16:27:56
Postat av: Henrik Endzeit

Miller: Tydliga tecken på efterblivenhet.



Blondinbella, NG: HAHAHA.

2008-08-09 @ 18:42:53
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: Rasmus

HEAHHA! vit helg alltså, jaaaa!

2008-08-10 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback