Heaven Shall Burn

Mitt favoritband! När jag fyller år, GE MIG HSB KLÄDER OFFERS. Heaven Shall Burn står för att de hatar folk som bygger upp fejkparadis i sina huvuden, alltså, de som inte inser verkligheten och gör det bästa av det - jag kan inte mer än hålla med.


Jag översätter fritt en text från dom, så ni förstår ni. Idioter.

Ovederhäftig och reflekterar inte
Sätter människans sinne in i eftervärlden

Springer efter matta övertygelser, där du helt enkelt måste känna,
begripa misstänksamheten och ändra din tro

Försämringen, rubbningen av ditt sinne av dem som leder dig
Ingen längtan, ingen ambition

Den enda du hoppas på, den du väntar på, ligger i en långt förglömd kista
dödsdömd, mördad, avslöjad och torterad, vi, människan har dödat honom.

Sanningen i denna värld, betyder motstånd.


HSB, är mot all våld som finns.

Folk verkar dessvärre tro att jag gillar att slåss, inte för att göra er besvikna, men har varit i ett halv-slagsmål under hela mitt liv. Den verbala ägningen är så mycket skönare.

Kommentarer
Postat av: BLiZZBLiZZ

Sköt dig själv?

2008-08-18 @ 19:01:22
Postat av: Henrik

hahaha ja.

Postat av: Dr.phil

du använder för svåra ord, jag förstår inte :S:S:S:A:A:A

2008-08-19 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback