Att vara totalt ärlig mot sig själv är en god övning.

Nu efter en semester som endast bestått av fylla och roligheter har jag nu, bestämt mig för att ta det lugnt ett tag. Så den jävel som frågar om jag vill vara med och festa kommer jag ömt besvara med en käftsmäll som kommer få hela sitt ansikte inslaget. Eller så säger jag bara nej, som den blomma jag är! Kommer hela Mariefred sluta festa? Japp. Jag är ju den sortens individ som har den enorma inverkan på människor.

Furthermore så började jobbet idag, och det kändes endast bra. Jag älskar att jobba!


Jag har lärt mig att inte förvänta något, det finns hundra miljoner anledningar att inte bry sig, så frambring inte din förödelse över mig. Jag hatar svaga människor, jag hatar korrupta människor, kompisar som går mot varandra, folk som inte inser fakta, folk som har sina ögon stängda för de är rädda att mista vänskap, falskhet, dryghet - jag avstår.


Intellektets röst är mjuk, men den vilar inte förrän den har blivit hörd

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Duktigt henke :) Nu får vi bara se om du klarar det. haha

2008-08-05 @ 07:23:57
Postat av: jonas

ska se till så han inte klarar det :(

2008-08-05 @ 14:55:17
Postat av: Henrik Endzeit

KUUUUUÄfteN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback