NÄR HEJ DÅ BETYDER FÖR ALLTID.

Den nakna och den döda.

Hooba och hundarna.

Vapnet ni fruktar - min kuk.

Livet är vackert - om ni lever som mig.

Olyckor kan hända i min närvaro - störtrunkar.

Flickor med lockar vill jag knulla - och visa för farsan.

Ljudet av Hooba Republiken - hårda tag.

Smärta - återfinns inte i mitt vokabulär

Definitionen av kärlek - är inte mig.


Jag, Tim Eldebrink, Robert Dahlström och Jakob Södergren har nu under några månader gnuttat på ett bandprojekt. Nu förra helgen hyrde vi en studio och spelade in några låtar.. Den enda som blev någorlunda blev denna:

http://www.speedyshare.com/118627588.html

Tim på gitarr, Robert på trummor, jakob på bas och jag sjunger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Later fan sjyst. Bra jobbat grabs

2008-08-14 @ 22:18:41
Postat av: rAAAAAAp

hyffsat... hört bättre :S

2008-08-15 @ 09:39:06
Postat av: KIng

King

2008-08-15 @ 13:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback