Story of my life :S

Det var isande kallt, min genitalie minskade. Jag log... Typ så här: ":-)" Jag stod i linne och mina nya vita murarbyxor då hon kom ut, snygg kvinna 48 år. Jag var för närvarande själv och höll på att bygga hennes garage. Hon frågade om jag var törstig, jag svarade ja. Så vi steg in i huset och hon hällde upp saft. Jag sa att jag ville ha bärs annars fick det vara. Naturligtvis svarade denne äldredomsliknande kvinnan ja. Dock snygg som sagt.

Konversationen kom igång när jag öppnat biran:

kvinna, 48 år, snygg men gammalt utseende

- Hur länge ska du vara själv där ute?

Ung, fantastiskt biffig murare

- Jag vet inte riktigt, men ett par timmar i alla fall.

- Jaså? Jag kan hjälpa till, vänta här så går jag och byter om!

- Neej asså, jaha.... så for hon iväg

Nu kom hon tillbaka, arbetsklädd. Ombytet tog ungefär tio minuter. Varför insåg jag strax därefter. Hon tog min tomma ölburk och skulle kasta den, då böjde hon sig ner mot papperskorgen och jag höll på att smälla av, hon hade klippt ur arbetsbyxorna runt sitt sköte och hade inga trosor på sig? Nu blev jag nervös, vad händer och sker egentligen?!

Hon böjde sig tillbaka, kollade på mig och log.

Det var det bästa knull jag haft.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag ska iväg och runka, vi ses :)

2008-08-26 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback