breeeeak with the fury I may create.

Längesedan jag skrev om jobb? Eftersom alla värdelösa avskrap vittrar klimax av dålig självkänsla och är så pass avundsjuka på mig, min livsstil och tänkande, därför vill ni veta. Eller ja, jag har skrivit om odjuren som befinner sig på bygget. Hästar är inte snälla, dom är stora, starka och har jävligt dålig koll på sin biffiga kropp. Hamburgers, nothing more, nothing less. Höhö Madde..

Nåväl, vi har renoverat taket på huset, gjort en utbyggnad som ska bli en altan, byggt ett tak på 18 meter på framsidans altan, renoverat om två rum, lagt värmegolv och håller på just nu med att anlägga marken som ska stå pall för det nya stallet som är 12*9 meter. Snickare till takläggare, takläggare till anläggare, anläggare till rörmokare, rörmokare till glasparti-montör, glasparti-montör till murare, murare till stallmontör.

SNICKARE
MURARE
GLASMONTÖR
ANLÄGGARE

Bredden tycks aldrig nå sitt slut, mitt egna luktrativa företag är där om fyra år. Farfar, 60 anställda? Pfft. 100+ minst.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Gör mig stolt min vän! :D

Postat av: mashka

jag tycker iaf om när hooba är glad!

2008-12-09 @ 21:53:29
Postat av: Madde

Inte snacka skit nu va va va va ;)

2008-12-10 @ 02:21:47
URL: http://Maddelk.bilddagboken.se
Postat av: Tim

För jävla spännande inlägg...

2008-12-11 @ 13:24:37
Postat av: mashka

2008-12-19 @ 03:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback