En skrikande dövstum i ruttnande tystnad

Vet inte om jag berättat om den fantastiskt vackra transvestiten som bor där vi är och jobbar? Så där oerhört ful mörk frisyr som står åt alla håll, kjol, putmage och röker som en brud. Killen/bruden är 30 år gammal och bor hemma hos sina fosterföräldrar, går aldrig ut om dagarna förutom när det är dags och röka. Sen har vi den där hunden, iolé, fruktansvärd jävla best, avlad krigshund som är nära på att bita av en händerna 28 gånger om dagen.

NU HAR JAG FÅTT NOG! NU BLIR SLAKT, SKRIK OCH BLOD.


Nej då, det är inte så farligt.. Man får bara akta röven och händerna haahaa. Jobbet går prima. Fick sätta på transvestiten idag, haha lite annorlunda men det funkade.. Men jobbigt när han/hon stör mig när jag jobbar, kommer med kuken i väldans fart hehe.. Slog honom/henne i huvudet med hammaren en gång så han/hon fick åka till lasarettet, ajda.

NEJ FYFAN NU HAR JAG FÅTT NOG! NU BLIR DET SLAKT, SKRIK OCH BLOD.

Har inget emot bögar eller transvestiter, vill bara inte ha något sexuellt umgänge med dom. Tittar gärna. Jag menar, om man inte vet så vet man inte nej men fyfan vad håller jag PÅ MEEED

NEJ NU JÄÄÄVLAR I HELVETE BLIR DET SLAKT, STRYK, BLOD OCH SKRIIIIIIIK...

Funderade ärligt på att elda upp hunden idag. Jag lever för att bränna hehe. INGENTING KAN STOPPA MIG, INGENTING KAN HEJDA MIG, INGENTING KAN KNÄCKA MIG, INGENTING KAN HOTA MIG - JAG LEVER FÖR ATT BRÄNNA.

Där vi är och jobbar, det är ett Arabstueri. Alltså dom ser till att hästar, hahaah era hästar, blir fler och säljer. AAAAAHHHHHHHHH PYROMANDÅD I ARABSTUTERIEEET

NU BLIR DET SLAKT, STRYK OCH BLOD.

Ingenting kan stoppa mig.

Kommentarer
Postat av: Stan Hooper

Btw. Lok sjunger bara Lunga låtar.

2008-12-04 @ 16:44:21
Postat av: JÄRNMANNEN

hahaha rAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAp.

Postat av: Jenny

HAHAHAHAHAHAHA

2008-12-05 @ 12:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback