För jävla spännande

Hej, jag tycker om dig jättemycket! Men kan du vänta ett tag medans jag knullar världen? BAD MONGO - GONNA KICK YOU IN THE FACE. Meeeeeeeeen Mashka din fula jävel buhuhuu kan du vakna så drar vi? Tycker det är nice att vi håller ihop iaf, du, jag och en flaska Jack Daniels. Då överlever vi, inte levern - den är dock som ett jävla såll redan, ha ha ha.

Aa, Danne ringde igår, jobbarpolarn, "KOM HIT FÖR FAN VILKET JÄVLA ÖS, ta taxi till Torshälla!!!" Haha, sen spydde han 6 gånger under den 2 minuter långa konversationen. Jag bah rAAp. MISERY AND I LOOOOOOOVE IT. Hård och orättvis - that's the way I want it.

En undersökning som utförts på uppdrag av staten visar att innebandylaget från Mariefred, innehåller fler idioter än antal spelare och det är intressanta fakta säger Människohataren Henrik 'JÄRN' Jonsson:

Jag är inte ett dugg förvånad, men det är revolutionerade fakta. Jag tror att en stor del av detta beror på tränaren, Robin 'Ros' Rosenstam, den killen erhåller dubbel personlighet, alltså idiot i dubbel bemärkelse. Sen ska man träna ett lag vars sjukdomars namn aldrig får ett slut.

Sa Människohataren Henrik 'JÄRN' Jonsson.

För mer nyheter gå in på www.tv4.se

Kommentarer
Postat av: Rasmus

hahahahahahahahaha

Postat av: mashkaa

skriv något nyy för fanannanana

2008-12-17 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback