Sätt dig ner och håll käften.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla glada bloggläsare, visst finns det inget värre än dom som berättar som sin dystra vardag hela jävla tiden och inte gör ett piss åt det? Alltså är en riktigt svag jävla människa? rAAp.

Nåväl, en diskmaskin och en tvättmaskin. Jag blev så sjukt glad, satt och stirrade på dom fantastiska maskinerna medans dom arbetade så perfekt, så underbart, så jävla grymt. Men som jag har berättat förr för er värdelösa jävlar, varje människa är benägna till sinnessjuka saker, likaså jag och min tvättmaskinbesatthet fick sig ett stopp när jag insåg att jag ollade på den, strök alltså mitt kukhuvud runt på maskinen och förklarade min kärlek till den. Så då, ja, då slutade jag.


LAN-mekanikern Tim motherfucker Eldebrink sabbade min dator igår när han försökte sig på något minnes-byte på den, fan att han inte hade dom där datorglasögonen som finns. Så ny dator idag, en sak om den här nya saken, Vista suger kuk. Tur att LAN-Kuratorn Tobias Nölvand pratade med mig innan jag dödade Tim.

Kommentarer
Postat av: Pierre

vita ellR? nejuste...turkar..

2008-12-29 @ 16:34:03
Postat av: passi0n

hahahahaha

2009-01-02 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback