Haha, sjukt!

Tjena fitor.

OK här idag. vaknade. käkade gorbys. kollade på terminator. drar sen till stallis lämnar verktyg. drar till mariefred. ska åka till värmdö. materialarn ringer. JUST FAN MACTHEN, FITA. åker till stallis där min trunk är. drar till norsborg. spelar en match mot dessa förortsungar. jag tacklas duktigt och spelar allmänt fult. skit kul ju. sen så. tacklar en. han åker efter mig. vi både tar stryptag på varandra. jag vann det. domarn blåser och åker fram. jag släpper. får en käftsmäll. blinkar med ögat till honom. han var ful. som grädde på moset stod det socialdemokraterna på deras sarg. jag garvade. skakade sedan hand efter matchen som inget hade hänt. jag var iskall. jag åker sedan hem. börjar dricka. whiskey naturligtvis. väntar på grabbarna. ska ta en cigg nu.

förrsten visste ni att jag hatar kommunister och vill bara säga att In Flames spelar sköna Lunga låtar.

DRICK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback