Hej hej himlen

sitter her med tre sega per soner.aDDe.raGGe.riLLe.vi väntar på en sak.alkohol.vi ska hämta.i snäs.mmmmm dricka sej full jep ja.no booze u looze.hehe.jap igår versta röjar festen. glas kastdes.jag spöade tre.själv en sa att raGGe va ful.den kilen ligger på akuten just nu,jävla fita.men men livet går vidare men se deta som en en Warning ge fan i minna polare.har funderat.på varför ja e så populär. o ja förstår det. utan problem.nej nej ska supa nu hej hej xD



btw aDDe sa värsta skönaaa grejen ida : screen shot or happen ahahaha garva ihjel mig bra sagt

Kommentarer
Postat av: Pierre

Min mamma är strutts min pappa är strutts min boror är strutts och min syster är strutts vi är familjen strutts

2008-02-23 @ 17:22:52
Postat av: Pierre(inte adolphen som snart är död)

du är fan helt jävle super mega dunder äckel fitt neger kuksugar helvetes mellanslag turkfitta kukjävel fitthellan superduper horkuksugnings jävla efterbliven

2008-02-24 @ 15:34:54
Postat av: Pierre

fast i för sig är de ju sant, jag är en riktig struts jävel jag är fan beredd att hålla med alla :D

2008-02-24 @ 15:52:09
Postat av: Hellan

Pierre, jag vet var din bredlåda bor, du är död.

2008-02-28 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback