HOOBA HENKAN TYCKER TILL

GÖR INTE SMÅ PROBLEM STORA

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Asså helt ärligt så måste jag bara klaga på vidriga blogg nu...
Har aldrig gjort det innan men nu känner jag att det är dags det är nog den tråkigaste bloggen jag har läst i hela mitt liv. Jag pratar om DIN blogg, du skriver samma saker vaaaaaaaaaaaaaaaarje dag(jävla torsk).
Mobilen larmade klockan blabla på jobbet idag så serverade vi blabla, vem bryr sig om vad du och dina jobbarkompisar har ätit för mat idag eller om uvar försteman i stora matsalen? Fyfan!!
Eller, "jag gick upp klockan 7 åt frukost borzko gick upp klockan 9 och jag satte mig då och tog en lätt fika med casper. " Du äter sin LÄTTA fika hela tiden, åhhhh jag blir så irriterad hahaHHAHAHA.
Samma saker dag ut och dag in, du kan lika gärna kopiera gårdagens inlägg för det kommer ändå stå samma sak. Förrsten stavar du som en fitta.

2008-02-14 @ 17:05:29
Postat av: Jonas

störda horunge vad vill du? läs inte bloggen om det inte passar jävla idiot

2008-02-14 @ 22:17:45
Postat av: spraket

Förrsten stavar du som en fitta.

Haha, Btw. InFlames spelar Lunga låtar.

2008-02-15 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback