Sieg Mariefred

Nämn något som gjorde dig glad igår:
whiskeyflaskan, att adde rakade sig, att securitas gav mig böter på 1200, att det var typ 40+ folk här =) tack för igår
Vad gjorde du kl 08 imorse?
plockade fimpar och ölburkar
Gjorde du för 15 min sedan?
jag johan och pierre kollade på porrfilm jag fick igår
Det sista du sa högt?
pierre håll käften
Det senaste någon sa till dig:
pierre: "haha okej, ska jag diska?"
Vad ha du druckit idag?
cola och kaffe.
Vad var det senaste du åt?
inte ätit än
Vad var det senaste du köpte?
åtta burkar ravioli
Vad är det för färg på din ytterdörr?
brun
Vad är det för väder hos dig nu?
svenskt
Godaste glassmaken?
äter inte glass haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
mina ögon ljuger inte, vet om jag vill knulla eller inte.
Sover du tungt?
snarkar TYDLIGEN he he he
Drömmer du mardrömmar?
ja, om att jag en dag inte ska ha råd med whiskey, men det kommer aldrig hända.
Trivs du med ditt jobb?

ja HANTVERKARE FTW

Favoritklädsel?
fotbollshuligan.
Favoritlåt just nu?
in the raw
Vad ser du om du tittar till höger?
adde som sover i min säng, rakad och fin (L)
Vad gör dig glad just nu?
MY FRIENDS och att man ska få träffa en jävligt nice brud idag.
Vad ska du göra härnäst?
äta på della bonella eller nåt he hu
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
glad, som vanligt.
Favoritgodis?
vem fan äter GODIS inte jag iaf.
Kläder just nu?
jeans, t-shirt och jacka, faktiskt.
Sommarplaner?
köpa ett hus, renovera sälja, åka till magaluf.
Hur många kuddar sover du med?
ligger tre i sängen men vi sov ju två där i natt
Spelar du ngt instrument?

sjunger som en Gud eller hur!
Morgon eller nattmänniska?
allt
Vad är viktigast för dig?
haha Famous.
Är du kittlig?
på ollonet
Snarkar du?
ja
Stjärntecken?
fisk - mjau
Äckligaste insekten?
SPINDEL
Stökigt el välstädat?
Jävla idiot..
Längtar du mest efter just nu?
något att käka och S


Kommentarer
Postat av: Sarah

:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback